Hoppa till innehåll

Windows Xp "tema"

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

WTF IS GOING ON :o

Heej :(

När jag laddar ner teman från vilken sida som hälst och sen typ ska sätta den som tema på min dator så kommer bara bakrunden och ikonerna men den typ start grejsemojsen här nere som är Blå igentligen den blir typ sån WINDOWS KLASSIK och helt vit, men igentligen ska den bli värsta 3D saken...

vf funkar de inte :S ... :blink:

Jag har W-XP SP2 Intel Inside Clereon , medion dator ...

THX!! :huh:

Skrivet

Fattade inte riktigt men om det blir typ som Windows 95 - 98 så kan det vara en intällning som man kan ställa in...

Ska finna på Egenskaper för start menyn!

Och om du vill ha ett nytt skin så kan du ju skaffa StyleXp tror jag det heter!

Med det så kan du ladda ner färdiga skins eller så kan du designa allt själv.

Gäst trunks_
Skrivet

Fattade inte riktigt men om det blir typ som Windows 95 - 98 så kan det vara en intällning som man kan ställa in...

Ska finna på Egenskaper för start menyn!

Och om du vill ha ett nytt skin så kan du ju skaffa StyleXp tror jag det heter!

Med det så kan du ladda ner färdiga skins eller så kan du designa allt själv.

Strunt sama de funakde nu jag ville ha en sån skin men funka ej men när jag skrev för SERVICE PACK 2 XP så funka de så ingen behöver skriva mer i detta forum frånomed nu är detta låst (vet ej hur man gör men ngn akn gröa det åt mej! :P )

Skrivet

Detta beror på att du inte kan köra visuella teman, vilket du försöker ladda ner. Det finns sätt att köra det. Vill du välja det sämre alternativet, så kan du alltid köra StyleXP eller något annat krävande program.

Men med en liten svårare metod men ett bättre resultat, så kan du köra Uxtheme. Det är egentligen en .dll-fil du byter ut, så att du kan köra visuella teman.

Finns mer information och hjälp här:

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707

Även nerladdningslänk (både patch och manuellt).

Dessutom får du se till att du har Themes-tjänsten igång. Annars går det åt skogen :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...