Davidfreak Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 jag är i sky banan men hur gör man där? jag ska sätta på fläkten så jag kan komma till bosen men jag kommer inte åt knappen nån som kan snälla skriv till mig då!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Från taket finns en fläkt som du kom ifrån, därifrån kan du åka ner och då komma närmare så du kan skjuta din andra clawshot på spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 jag fattade inte beskriv bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 jag fattade inte beskriv bättre Du vet, uppe vid dem där mullvadarna eller vad det är.... där du fick Big Key.... Du ska hänga dig ned från gallret på det stället och sedan använda den andra Clawshot på den där saken som liknar ett getingbo eller vad f*n det är.... så att fläkten startar iaf,,,, :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg