Hoppa till innehåll

Knights Of The Old Republic

j0hn

Rekommendera inlägg

Jag har kommit till ett jätte problem.. Jag kommer ingen stans.. Jag har klarat av Dantooine (eller vad den heter..) jag har klarat av Kashyyk.

Men nu kommer jag inte längre.. Åker jag till Tatooine är tydligen Sandmännen för bra jag har inte en chans mot deras "Holy warrior" och dom. Så den banan har jag gett upp tills vidare.. Åker jag till vatten planeten (Maanan eller nått sånt heter den). Då möter man en dark jedi master, som jag inte har en chans emot.

Så vad tycker ni att jag ska göra?

Ifall man köper roboten på Tatooine, han säger att den kan sandmännens språk.. Ifall man tar med sig den på Tatooine anfaller sandmännen ändå? Finns det nått sätt man kan slippa att kriga mot dom?

Jag antar att det vore smart att vänta med att åka till Korriban eller? Måste man inte vara ganska bra för att klara det..?

Kom gärna med förslag hur man kan göra..

Säg gärna vilka planeter som är lättast.. Börja med den lättaste..

Tex : Dantooine, Kashyyk... o.s.v

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst poja2000

är i korriban men den där dark jedi master är lätt och klara ta bara juhani och jolee med lasersvärd så kan du klara honom.sen i tattoine så ska du ha sand peoples dräkter och gå in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På tal om level.. Jag har en fråga..

Vi säger så här innan man blir jedi, då man är på Taris.

Ifall man hinner gå upp till level 10 där. Kan man bara gå upp 10 levlar som jedi då?

Jag har hört att max leveln är 20 (?)

Då förlorar man ju på att göra mycket på Taris..

Eller är det så att man kan gå upp till 20 levlar som jedi sen plus det som man var innan? (tex scout i level 10)

Fattar ni vad jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom å tänka på en sak. Om fusket.. Det står att man ska hitta en SWkotor.ini fil.

Heter den SWkotor.ini eller är det bara SWkotor, och sen in på en annan typ antecknings tjosan.. För ifall jag gör så (utan att gå in på "ini") så hittar jag game options och allt sånt.. Är det där jag ska lägga till enablecheats=1 ?

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp.

men fusket är lite svårt att få att fungera man ska inte använda den som är brevid 1 an utan

shift + `(den som är brevid backspace) sen backspace för att få fram den

men försök utan ,snälla, innan du börjar fuska försök enb dag och kolla i journalen innan var en seriös spelare...

ja jag är en fuskar-så-fort-jag-köpt/laddat ner/fått-ett-spel-hatare men vill hjälpa folk som kört fast

P.S. spela mycket och bli bra D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo SEB jag håller med dig, jag tycker inte om när man fuskar sönder ett spel.. Jag försöker alltid att klara det utan att fuska. Men sen när jag väl har klarat det en gång då brukar jag testa att fuska, då kan det vara bra att veta hur man får igång fusket.. Eller ifall jag får jätte problem då kan jag fuska med något lite, typ heal eller nått sånt..

Men än så långe har jag inte fuskat i Kotor..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...