RaXeZ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det suger :P Ryl 2 är bättre xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Och vad är Ryl2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 om du inte vet det Salzalada Tryck Här Jag tycker att Rappelz är mycket bättre än Ryl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 behöver inte Rappelz väldigt bra grafik kort som guild wars o oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 kan man säga om man har bra grafik kort som kan pressar fram alla effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Laddat ner det, skapat nytt account (visste inte att man kunde ha samma som man har till de andra spelen som de gjort, men blev av med mitt log in till Flyff ändå så xD) Aja laddar just nu ner uppdateringar till spelet och är riktigt spänd på att få se det i action ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 hohoh skriv om du vill ha hjälp... ett tips använd helst bara ett slags vapen ex bara mace eller bara sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Får se vad jag väljer xD Har lite problem med uppdaterings nerladdningen bara, den har stannat en gång, men jag ska nog snart vara inne i spelet ska du se :P Det ser onekligen fantstiskt ut iallafall... f*n vad jag vill börja köra nu! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 ok ok ohh kan nån mer testar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Min kompis kommer ha bredband till nästa vecka ungefär och då kommer han börja spela... så jag väntar med att spela tills han kommer in ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Är du medveten om att jag skapade en sån här tråd för ungefär 1 och en halv månad sen? Har för mig att den ska finnas kvar här! Aja, det gör inget! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Hey Mars spelar du Guild Wars?... tänkte bara på din Avatar... den är väl från Guild wars? ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.