Hoppa till innehåll

Jag Har Gjort Ett Eget Windows!


bladefinor
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har precis gjort klart lite av mitt Windows XP till PSP! Dock så har jag inte kommit på hur man fixar en internet-läsare i den, och hur man kan spara och öppna anteckningar. Den har ingen reklam alls! Den har startup-funktion och jag ska fixa så att det finns flera konton en ett...

Vill ni prova den så ladda ner det, och följ guiden nedan:

 

GUIDE

 

För detta behöver du:

● Firmware 3.xx+ i din PSP

● Flash aktiverat

 

1. Ladda ner filen "WinXP.zip".

2. Koppla upp din PSP till datorn (I mitt fall så är det enheten "I:/").

3. Packa upp/extrahera alla filer till rotmappen i din PSP (t ex. "I:/PSP/").

4. Nu kommer alla filer att hamna i en mapp som heter "WinXP" i din rotmapp.

5. Koppla ifrån din PSP från datorn.

6. Gå in på webbläsaren.

7. Skriv in följande, i adress-fältet: "file:/WinXP/start.html".

8. Denna sida kan du lägga som bokmärke snabbt innan den laddar upp inloggningen...

9. Klart!

 

Skriv gärna vad ni tycker!

Redigerat av blade_finor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa det är bara att ta bort mappen "WinXP" från rotmappen i din PSP :D

 

86 stycken visningar och bara 1 svar! kom igen, vad tycker ni?

 

Folk har väl klickat in sig och undrat utan att vara ägare till ett PSP. Jag hade själv ingen anledning till att svara, då jag inte är ägare till ett PSP.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skrev det för att jag tänkte ha flash med i laddningen vid starten men sen så behövde jag inte det, men jag kommer ändå att behöva det senare så man kan ju ha den där så att man inte behöver göra om den :D

 

 

suck funkar den inte på 2.71 :blink: ????Him bam

tänkar absolut inte uppgradera!!!!!!

har massa hemladdade spel där och så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet att det inte funkar till det, jag har också skrivit det på guiden och i själva windows...

 

Baf2: gillar du element? skejtar du med det? jag skejtar med almost men har element som favorit märke också (jag är en riktig bam margera galning...jag har adio bam skor, adio mössa, destructo bam truckar, alla viva la bam säsonger, jackass också...mer och mer)

:D

 

WSAD: det buggar sig om man kollar på datorn men ej på psp.

Redigerat av blade_finor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle bli jätte glad om någon skulle veta var för det står the content cannot be displayed,...... :(

 

Vad har du för firmware? du måste ha minst 3.00 och du måste skriva rätt adress...

du kanske måste ladda upp den igen i din psp. Vad är det du trycker på när du får fram den rutan? trycker du på någonting med anteckningar? för anteckningar är inte klar ännu.

 

Jag har gjort en ny version men den ska bli bättre (jag har bara lagt in ljud när man startar den och stänger av den) jag ska nog fixa anteckningar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...