SFrisk Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Hej.! Jag har ett litet problem med min router. Den fungerar felfritt då jag är ute på internet och så. Jag har ett par portar öppna som jag behöver för att spela vissa spel. men dom syns inte! Om jag altså skrev fel då jag öppnade en port så kan jag inte göra om den och inte byta vilken ip adress den ska vara på. är det någon som har en likadan router som vet hur man ska göra? Länk till routern finns HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 När du öppnar portar: är du inne på "Port Forwarding/Port Triggering"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Ja, jag är inne på port forwarding/port triggering. Har en bild på hur det ser ut. LÄNK Det är bara en port som syns. De andra är "gömda" på något bra ställe. Har månge fler portar öppna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.