Gäst Kabby Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Finns det? EDIT: Anmäler mitt eget inlägg för att tråden inte behövs mer, samt den blev rejält bumpad. Redigerat 15 Juni 2007 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag har inte hört nåt, men eftersom att just msn är optimerat för datorer tror jag det blir svårt. Däremot går det säkert att programmera nåt chattprogram till Wii. Kanske göra en msn-version för Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag har inte hört nåt, men eftersom att just msn är optimerat för datorer tror jag det blir svårt. Däremot går det säkert att programmera nåt chattprogram till Wii. Kanske göra en msn-version för Wii. Msn finns ju på mobiler så varför inte? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Man kan inte ladda hem det till Wiin så på det sättet går det inte... och jag testade att köra den där messenger som man kan använda direkt istället för att ladda ner men det funkar inte det heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 http://www.iloveim.com/ Man kan använda msn & några andra chattprogram :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 mob.ebuddy.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Webmessenger borde väl funka om man surfar på sin Wii?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Webmessenger borde väl funka om man surfar på sin Wii?? nej, det är nått med pop-up blocker som Wii har så att det inte funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Det skulle ändå vara segt på Wii så det är sak samma tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Det skulle ändå vara segt på Wii så det är sak samma tycker jag... ja, orka använda "On-screen"-tangentbordet, speciellt när man chattar på msn men det är ändå en kul grej att bara testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Kanske det, men inget man använder i längden eftersom man troligtvis har datorn ganska nära sin Wii... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Kan vara skönt om man exempel har en bärbar dator som hela familjen gillar att använda flera timmar per dag, Så det enda alternativet är att man har sitt nintendo wii. Funkar dom andra hemsidorna när man kan logga in på msn utan att ladda ner det? Och kan man köpa ett tangentbord till nintendo wii ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg