Sleeping Dragon Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag är i Prox och behöver hjälp med att få tillbaks den där kristallen som dom där gubbar tog av en!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag har inte kommit så långt sry, men kan du hjälpa mig tro? Kan du säga hur man kommer igenom grandowan cliffs så att jag kan få piers, och hur åker man me virvelvindarna i air's rock så att man får reveal? och den sista frågan hur får man frost-psynergin? måste man ha piers för det?? Om du kan det så skulle jag bli jättegla om du förklarde det för mig:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Ja man måst ha Piers för att få frost. Airs rock hade jag också problem med virvelvindarna.Men jag tror att man ska hoppa uppifrån virvelvindarna. Men jag är inte säker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 tack för hjälpen ja ska försöka klara den nån gång fick nyss lash-psynergin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Den här reveal får man i Alfalha.Fast ajg vet inte riktigt hur.Det står i min Guide att den ska vara i en sten.men närt ajg klickar på stenen så kommar bara den här menyn upp! Hur får man den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 hoppas nån kan hjälpa oss :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Reveal får man i Airs rock som ligger sydost från ahlafara i en stor öken.. I prox ska man bara springa igenom staden och till lighthouse! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 doh! kan inte nån säga exaxt var man ska gå ifrån den sista statyn till reveal?? snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg