Nemerlon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag behöver hjälp med vad jag ska sätta för talents på min hunter. Det enda jag har bestämt mig för är att jag ska köra med dualwield och min pet ska ha stor roll i striderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Beastmastery, det finns ingen duel wield spec för hunters! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Du ska köra med ranged dps och inte meele dps. Så då tar du markship om du ska lira instancer men beastmastery för grinding och quest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) Nog bra att ta BeastMastary till 70 eller nåt. Men markmanship går faktist också ganska bra att levla med. Redigerat 19 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg