XX2 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) Hej! Jag undrar villken klass ni tycker är best i BF 2142. Klasserna är: Recon, Engineer, Assault, Support. Skriv villket ni tycker är best. Skriv också varför om ni vill. :) Redigerat 15 Januari 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Assualt..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag brukar köra med Sniper/Understöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Radier Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Assault. Den är best om du frågar mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag brukar köra med Engineer :) För att den har typ något slags raket gevär <_< som är andvändbart :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Jag brukar köra med Engineer :) För att den har typ något slags raket gevär <_< som är andvändbart :cool: Måste bara påminna att den heter Pilum HvAr eller nåt sånt. Jag valde Assualt för att den har bra vapen + defillibriator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RCyrussolder Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag tycker att understöd är bäst B) Dom har enforces och infanteri install shield dom rocka :cool: r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Assault Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag kör assault. Helt klart den klass jag gillar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag brukar köra med Sniper/Understöd. JAG MED :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ok. Assualt är altså en bra klass. :) Då vet jag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Razzorcool Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jag kör för det mesta med Assualt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.