SlimShady Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Finns dt någon program som kan spela filmer i MPEG-4 filformat?? Svar fort, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 bsplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 kan inte WMP det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 iTunes tar väl det? Importera i filmspellistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag tror alla tar det bara det att man måste ha rätt codec som gör att alla spelare kan spela MPEG-4 om jag inte har helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag har redan Bs-p o WMP 11.. Dt funkar inte..men WMP skriver att man behöver en sån där codec..hur skaffar man en sån då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Googla efter codec kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 som sagt iTunes, eftersom om du har en iPod video och ska föra över videos till den måste dom vara i MPEG4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) Prövar dt där med iTunes.. Har installerat Itunes nu men det händer inget när jag vill styarta filmen.. Vad *** ska jag göra nu?? Redigerat 16 Januari 2007 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.