Sidney Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 1. tror det. 2. det är fortfarande samma avgift (ingen ny). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) 1. Yes. 2. Yes. 3. Yes. 4. Level 70 , Outlands, Flying mounts, Nya instancer osv. Redigerat 19 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Okej.. har 2 fråger till. Måste man ha WoW för att spela för att spela det nya? WoW kostar ju ca 300 för två månader nu när det nya kommer måste man betala 2 avgifter eller är detta nya spel bara typ extra matrial som läggs in i spelet?? 1:Fattar inte vad du menade, du kan spela med BE/Draenei, och folk som tar tbc. Men du kan inte göra allt man kan på tbc. 2:Burning Crusade är inget spel, det är en expansion. Nej, du behöver inte betala extra eller dubbla avgifter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Okej.. har 2 fråger till. Måste man ha WoW för att spela för att spela det nya? WoW kostar ju ca 300 för två månader nu när det nya kommer måste man betala 2 avgifter eller är detta nya spel bara typ extra matrial som läggs in i spelet?? Ja, du behöver Wow för att kunna köra TBC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 OKej tack för alla svaren kommer nog köpa det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Okej.. har 2 fråger till. Måste man ha WoW för att spela för att spela det nya? WoW kostar ju ca 300 för två månader nu när det nya kommer måste man betala 2 avgifter eller är detta nya spel bara typ extra matrial som läggs in i spelet?? 300? xD vart köper du gamecard?? Köp tbc. Du kommer få det tråkigt annars, och sluta spela pga alla andra gör saker du inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Det orginella priset för ett gameCard ska vara runt 249 kr. Här t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Köpt det nya nu.. men ångrar mig.. orkar ej göra en ny gubbe & levla upp... och jag kan redan 2 pro jobb så kan ej lära mej Jewel-Crafting eller vad det heter och är bara level 24 så kommer ej komma till 70 på en lång tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 du kommer va glad över d när du e högre lvl ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Köpt det nya nu.. men ångrar mig.. orkar ej göra en ny gubbe & levla upp... och jag kan redan 2 pro jobb så kan ej lära mej Jewel-Crafting eller vad det heter och är bara level 24 så kommer ej komma till 70 på en lång tid Vem har sagt att man måste göra en ny gubbe på Burning Crusade :S? Dessutom så är det inte så himmla svår börda och ta lv24. Och du måste inte ta Jewelcrafting, och du måste inte ha dina 2profession, du kan ta bort dem =) Det var allt jag ville säga. Det är jätte roligt och levla på lv60-70! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Youx, Gå till DuskWood och bara grinda ( döda) i några timmar så kommer du levla skit snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Att lira upp en gubbe till 24 tar väl höögst en vecka, även som newb? Tog det för mig på min första :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg