Hoppa till innehåll

Wow & Wow - Burning Crusade


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej..

har 2 fråger till.

 

Måste man ha WoW för att spela för att spela det nya?

 

WoW kostar ju ca 300 för två månader nu när det nya kommer måste man betala 2 avgifter eller är detta nya spel bara typ extra matrial som läggs in i spelet??

 

1:Fattar inte vad du menade, du kan spela med BE/Draenei, och folk som tar tbc. Men du kan inte göra allt man kan på tbc.

 

2:Burning Crusade är inget spel, det är en expansion. Nej, du behöver inte betala extra eller dubbla avgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej..

har 2 fråger till.

 

Måste man ha WoW för att spela för att spela det nya?

 

WoW kostar ju ca 300 för två månader nu när det nya kommer måste man betala 2 avgifter eller är detta nya spel bara typ extra matrial som läggs in i spelet??

 

Ja, du behöver Wow för att kunna köra TBC.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej..

har 2 fråger till.

 

Måste man ha WoW för att spela för att spela det nya?

 

WoW kostar ju ca 300 för två månader nu när det nya kommer måste man betala 2 avgifter eller är detta nya spel bara typ extra matrial som läggs in i spelet??

 

 

300? xD vart köper du gamecard??

 

Köp tbc. Du kommer få det tråkigt annars, och sluta spela pga alla andra gör saker du inte kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpt det nya nu.. men ångrar mig.. orkar ej göra en ny gubbe & levla upp... och jag kan redan 2 pro jobb så kan ej lära mej Jewel-Crafting eller vad det heter och är bara level 24 så kommer ej komma till 70 på en lång tid

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpt det nya nu.. men ångrar mig.. orkar ej göra en ny gubbe & levla upp... och jag kan redan 2 pro jobb så kan ej lära mej Jewel-Crafting eller vad det heter och är bara level 24 så kommer ej komma till 70 på en lång tid

 

Vem har sagt att man måste göra en ny gubbe på Burning Crusade :S? Dessutom så är det inte så himmla svår börda och ta lv24. Och du måste inte ta Jewelcrafting, och du måste inte ha dina 2profession, du kan ta bort dem =) Det var allt jag ville säga. Det är jätte roligt och levla på lv60-70!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...