Baf2 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Min spak man har till browser och xp har gått sönder :angry: :angry: Går det att laga ir kommer jag få en ny köpte den på siba, tacksam för svar :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 de får du ingen ny du får köpa ny t.ex från gametronics.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 de får du ingen ny du får köpa ny t.ex från gametronics.se <{POST_SNAPBACK}> spak kan man inte köpa ny på psp!! :huh: de får du ingen ny du får köpa ny t.ex från gametronics.se <{POST_SNAPBACK}> spak kan man inte köpa ny på psp!! :huh: <{POST_SNAPBACK}>det funkar inte för det!!!det går inte ens att röra den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 men det kanske har fasnat något under spaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 men vad har gått sönder då? själva spaken eller längre in ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 men vad har gått sönder då? själva spaken eller längre in ? det får att röra den men det h'nder ingetting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Du skriver lite konstigt.. Iaf så kan du be nån på Game titta på den eller nåt. Dem brukar också laga trasiga prylar tror jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg