DemonOfLight Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) Jag har lite frågor om Oblivion: Måste man ha Xbox Live för att spela det? Finns de andra delarna i Elder Scrolls till Xbox 360? Behöver man dem för att kunna spela Oblivion? Är det ett spel ni rekommenderar? Tacksam för svar :) Redigerat 28 Januari 2007 av DemonOfLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag fattar inte dina första frågor, förrutom om man ebhöver Xbox live för det, och nej, du behöver itne ha Xbox live för att spela Teh elders scroll IV: Oblivion. Och ja, jag rekomederar det starkt. Och för att flytta en tråd, prata med en moderator och fråga ifall han/hon kan flytta tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Måste man ha Xbox Live för att spela det? Svar: Nej Finns de andra delarna i Elder Scrolls till Xbox 360? Svar: Nej, men dom e inte bra tycker jag Behöver man dem för att kunna spela Oblivion? Svar: Nej Är det ett spel ni rekommenderar? : Stort Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Man kan väl ladda hem knights of the nine från marketplace med microsoft points Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Jo,men det måste man ju inte,och för övrigt är KotN skitdyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.