Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hej, jag undrar bara vad ni tycker för attacker. Den ska ha eartquake. (Om någon undrar så är detta min tredje Sandslash jag tränar upp) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Earthquake Rock Slide Sword Dance Substitute/ Hidden power - Bug Item - Leftovers/Salac berry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Grymt moveset, HotShot! Samma här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Slash Earthquake Subsitute Rock Slide Det är iallafall vad jag tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Tack för tipsen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Min har: Earthquake. Rock Slide. Frustration. Slash. Item:Leftover. Så detta är ju också ett altenativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Du ska ha: Aerial Ace Earthquake(självklart) Slash kommer inte ihåg vad jag hade på min som slog vatten/is/gräs typer som hade högre level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg