lundquist Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 lul, jag såg på ett annat forum (jag är smyg förädare) att där fanns en tråd om raggningsrepliker. Som var riktig poulär, så nu undrar jag vilka ni tkr är dem bästa ? Själv har jag en jag tkr är överskön ; Han : Ska vi sticka hem till mig och kn*lla & dricka saft ? Hon : Eh nej ? Han : Vadå, gillar du inte saft :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Haha bra :P Kan det varit från min tråd http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=77343&hl=nåra Men den bästa är nog den du sa den ägde :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TAGMASTER Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 lol. min e 1000 gng bättre . huhum han:ska vi dra hem till mig och Kn*lla dricka Etanodruxid ? Hon: ee oki :D han: jag drev bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 1 Han: Snygga skosnören, ska vi hångla? Hon: ... 2 Han: Hur vill du ha dina ägg, stekta eller befruktade? Hon: .. 3 Han: Ska vi hem till mig och äta köttbullar och makaroner? Hon: Öh.. Han: Äh, jag bara skojja.. ska vi hångla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Pröva denna: Ska vi hem till mej och lira lite CS??? Funkar garanterat. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 lul, jag såg på ett annat forum (jag är smyg förädare) att där fanns en tråd om raggningsrepliker. Som var riktig poulär, så nu undrar jag vilka ni tkr är dem bästa ? Själv har jag en jag tkr är överskön ; Han : Ska vi sticka hem till mig och kn*lla & dricka saft ? Hon : Eh nej ? Han : Vadå, gillar du inte saft :o Haha!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Haha bra :P Kan det varit från min tråd http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=77343&hl=nåra Men den bästa är nog den du sa den ägde :P den sidan hittade inte jag :D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Du, jag har tappar bort mitt telefonnummer, kan jag få ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hahah! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hon: Jag kanske pussar dig på munnen Han: hehe Hon: Är det en utmaning? *blink* Det funkade för mig. Nu är jag och min kille för evigt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hon: Tja, ska vi kn*lla? Han: Visst, jag har inget annat för mig. eller: Visst, det skulle vara skönt... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 visst jag har inget för mig är nog ett uppskattat svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.