Agito Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 hmm, eftersom denna tråden redan är så pervoatig.. så :P Ska vi leka brandbil? du tjuter o ja sprutar FUnkar alltiid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volcom Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 hahaha den satt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Haha snygga repliker kan tyvärr inga men man kan ju använda era :P Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Nu kommer det mest snuskiga, så varför inte?? Ska vi leka lejon? Ställ dig på knä så ska du få smaka kött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 "Ska vi leka mamma, pappa, göra barn?" XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Hon: Ska vi kn*lla? Han: Javisst! Hon: Ok men du får inte använda kuken! Redigerat 8 Februari 2007 av Capp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 hmm, eftersom denna tråden redan är så pervoatig.. så :P Ska vi leka brandbil? du tjuter o ja sprutar FUnkar alltiid :D Hahahahaha X-D Den var nog bäst hittills... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Hehe!! Min krigare känns döende - kanske du kan ge den lite konstgjord andning? Redigerat 8 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Hehe!! Min krigare känns döende - kanske du kan ge den lite konstgjord andning? Ööö smart att antyda att man e inpotent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Denna da.. Ursäkta, suger du av främlingar? Inte? Då får jag väl presentera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Hahaha, den va också bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Hahaha, den va också bra :P Tack''!Denna da :D Min k** är sponsrad av Ahlgrens bilar.. finns bara ett sätt att stoppa den.. i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.