puffran Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) Håller på att kämpa med Zant i zelda tp just nu. Nån som har tips på hur man ska göra??Är alltså i Twiglight och ingenting biter på honom. Börjar bli rätt gråhåriga nu!!! Redigerat 15 Januari 2007 av puffran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag har skrivit en boss guide här på sidan du kan kolla på, gå bara in på "Fusk & recensioner" och klicka på Gamecube så ska min guide vara längst upp i listan. Hoppas den hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puffran Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag har skrivit en boss guide här på sidan du kan kolla på, gå bara in på "Fusk & recensioner" och klicka på Gamecube så ska min guide vara längst upp i listan. Hoppas den hjälper. Tack! Det gjorde den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg