Arie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 hej..jag har fasnat på mitt spel god of war kan nån hjälpa mig? iallfall det är en tjej som hänger i ett rep och jag vet inte hur jag ska komma upp till henne alltså :S Snälla hjälp!!!"! :( jag har typ slutat spela det för jag inte kommer vidare :( :(:(:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stjärna Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 DET FINNS EN HISS DÄR PÅ HISSEN SKA DU LÄGGA ENA PELAREN DÄR OCH DEN ANDRA SKA DU FÖRSÖKA FÅ PÅ DEN SEN SKA DU FLYTTA DOM TILL VÄGEN MED LITE GRÄS PÅ SEN KOMMER DET KOMMA TID DÅ SKA DU SKYNDA DIH TILL TJEJEN :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Ehem... vad han menar är att du ska putta ner den ena pelaren på marken, och placera den vid kanten. Sen ska du dra den andra pelaren och putta ner den från kanten så att den hamnar ovanpå den första pelaren. Sen är det bara att dra de två pelarna och ställa dom där vid bergsväggen under klätterrankorna. Sen så klättrar du upp på tempeltaket (eller vad det nu är) och hoppar därifrån till pelarna, och ssedan vidare till klätterrankorna. Sen då borde du nog fatta vad du ska göra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigfoot Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Tjenare jag behöver lite hjälp me god of war, jag har tagit mig över pandora bron men hur ska jag göra för att komma vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg