Snake_16 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag har öppnat my dator idag och såg jätte mycket damm inne. Hur kan jag ta bort det utan att skada något i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) Först skaffa en liten damm sugare sedan sätt på minimal kraft och sug upp det försiktigt annars så tog min granne och bara öppna chassit och använde lövblåsare O__O Redigerat 16 Januari 2007 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Erm, Dammsugare är inte bra att använda i datorer.. pga att den är vääldigt statisk. Jag brukar bara ta en disktrasa och torka ur :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag brukar ta en damsugare och ändra på den så den blåser. Sen ställar jag in den på minimal kraft och blåser ut dammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 ok, ska försöka med damsugare har rensat burken nu och det blev mycket tystare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Bra den lär gå snabbare också för dammet kan fastna i fläktarna osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Cykelpump brukar jag köra med, såndär med slang. Perfekt ;) Alternativt tryckluft på burk. Dyrt dock. Redigerat 17 Januari 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.