Shadowborn Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Finns de något program som är ungefär likadant som Fraps? Då kan ni väl länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Det finns ett liknande kommer inte ihåg vad det heter dock , Btw vad är det för fel på Fraps då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag skrev en tråd om de förut jag installerade förut en trial av fraps och sen tog jag bort den för att jag hade den bättre versionen men de gick inte att starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jaha , då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.