Taekwondo_maste Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Hur utvecklar man sina pokemon som har joinat i teamet ???? snälla berätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Du går till din lagkamrats friend area, Sedan så tycker du på Join Team sedan på Make Leader Nu har du postat samma ämne 3 ggr. Det räcker. Redigerat 21 Januari 2007 av SaraGBG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 det funkar inte jag har prövat!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag har gjort det själv ;) .Kan du inte gå in i rummet har du någon annan i teamet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 neeeeeejjj det är bara ledaren som kan utveclas!!!!!! jag har provat själv det funkar ju inte !!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) DÅ ÄR DIN POKEMON PÅ FÖR LÅGT LEVEL FÖR ATT UTVECKLAS! Redigerat 2 Februari 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 när jag försöker så står det you must come alone to enter men jag är ju ensam !! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 har du kickat dom andra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 när jag försöker så står det you must come alone to enter men jag är ju ensam !! :angry: Klicka de andra genom att trycka på b som startmenyn, tryck team och på dina lagkamrater och stand by. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg