Hoppa till innehåll

Ipod Problem!

SlimShady

Rekommendera inlägg

Dt är så att när jag ansluter min ipod så reagerar inte datorn. Asså den börjar ladda batteriet men jag kan inte föra över låtar t den.. O jag har installerat alla program som följde med på cd:n.

På min pappas dator funkar dt superbt, så som dt ska göra-- Varför inte på min ?? Kan någon svara på detta, kanske har varit med om sånt innan..? För jag har prövat allt o jag måste kunna föra över låtar på min egen dator.. :( :angry:

ooppss.. sorry fel forum. lägg över t pc, plz

Redigerat av Viper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag vet är en iPod kopplad till en dator. Har du laggt in din iPod på din pappas dator får du fortsätta att lägga in låter ifrån den, och inte ifrån din egna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan vara problem med USB´n i din dator... Kolla om den ser anorlunda ut men du har väl inte något annat operativ system på din egna dator? Vet inte riktigt om det spelar roll men kanske....

Jag har försökt att ominstallera alla USB portar men dt hjälpte inte. Jag använder andra saker oxå som min psp t.ex o de funkar felfritt. Så dt är nog nånting i datorn som blockar min Zen V Plus.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus..

Så här är det, det här är en ipod: http://online.wsj.com/public/resources/images/ipod_nano09072005144257.jpg

En Ipod Nano i detta fallet, Ipod är det Apple som gör, som även gör Macintosh.

Bara därför din kan spela video och är på en GB, så är det ju inte Apple som gör den, Det är Creactive som du själv sa.

Prova starta om tjänsten, om du vet hur du gör det.

Funkade för mig när min Ipod nano krånglade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...