SlimShady Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Dt är så att när jag ansluter min ipod så reagerar inte datorn. Asså den börjar ladda batteriet men jag kan inte föra över låtar t den.. O jag har installerat alla program som följde med på cd:n. På min pappas dator funkar dt superbt, så som dt ska göra-- Varför inte på min ?? Kan någon svara på detta, kanske har varit med om sånt innan..? För jag har prövat allt o jag måste kunna föra över låtar på min egen dator.. :( :angry: ooppss.. sorry fel forum. lägg över t pc, plz Redigerat 17 Januari 2007 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Vad jag vet är en iPod kopplad till en dator. Har du laggt in din iPod på din pappas dator får du fortsätta att lägga in låter ifrån den, och inte ifrån din egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Kan vara problem med USB´n i din dator... Kolla om den ser anorlunda ut men du har väl inte något annat operativ system på din egna dator? Vet inte riktigt om det spelar roll men kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Kan vara problem med USB´n i din dator... Kolla om den ser anorlunda ut men du har väl inte något annat operativ system på din egna dator? Vet inte riktigt om det spelar roll men kanske.... Jag har försökt att ominstallera alla USB portar men dt hjälpte inte. Jag använder andra saker oxå som min psp t.ex o de funkar felfritt. Så dt är nog nånting i datorn som blockar min Zen V Plus.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 vad har du för ipod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus.. Då är det väl ingen iPod, då är det en mp3. iPod är en appleprodukt vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus.. Jo, det är en Ipod. Mp3 spelare har bara 1 Gb i minne eller mindre.. o de kan inte spela videos som min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus.. Min polare har en mp3 på 2 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Flyttad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus.. Jag har en mp4 på 2 gb och det är ingen ipod... Men ändå läs manualen noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 JAg skrev dt just.. En Creative Zen V Plus.. Så här är det, det här är en ipod: http://online.wsj.com/public/resources/images/ipod_nano09072005144257.jpg En Ipod Nano i detta fallet, Ipod är det Apple som gör, som även gör Macintosh. Bara därför din kan spela video och är på en GB, så är det ju inte Apple som gör den, Det är Creactive som du själv sa. Prova starta om tjänsten, om du vet hur du gör det. Funkade för mig när min Ipod nano krånglade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.