Scarlet Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Hej... Jag kan inte logga in på mitt account!! Vet inte varför :S Jag skriver liksom rätt och så hela tiden :( Inte ens på min brorsas dator :S Vet någon vad det är för problem så är jag tacksam för svar :unsure: Och vad jag vet så är det ingen som går in på det eller nåt :S Går att logga in på spelet men inte på sidan :S
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Om du försöker logga in på www.worldofwarcraft.com Så ska du prova med www.Wow-europe.com
Snake Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Kan du beskriva vad det står när du försöker? Om det är "wrong password" så kan det hända att du blivit hackad, delar du account med någon?
Scarlet Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Jag delar ja... Men det är med min brorsa och han har själv försökt.. men det står att det inte går.. men när jag försökte med att försöka få tillbaka oss passet.. Så skulle man skriva in accet och när jag gjorde det så var det fel... Fast jag är 100% säker på att jag skrev rätt :o
Snake Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Men kan du beskriva vad det står när du försöker logga in?
Scarlet Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Strunt samma... Det är fixat nu :) Det var faktist lite Pcplayer med sin sida.. Jag hade varit inne på den tidigare men när jag gick in nu och gick in på Account Creation och sedan på logga in så funkade det :huh: Tack ändå!
Rekommendera inlägg