Hunted Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 hej, jag ville tanka ner en bit av en Tv serie på min ipod, men den är en .avi fil så nu undrar jag om det finns något pogram där jag kan ändra .avi till typ .mpeg eller något, tacksam för svar OBS: plz svara fort Citera
Putside Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Säg först vad du har för iPod-modell. Citera
Gäst Helgon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 Replay converter, fungerar jättebra. Ladda hem demomode och kör trialen. Citera
Zimens Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Videora iPod Converter, fungerar utmärkt. IMTOO iPod Movie Converter finns också, är snäppet bättre, kan köpas eller få tas på på annat sätt :visslar: Redigerat 17 Januari 2007 av Zimens Citera
Vixxec Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Videora iPod Converter, fungerar utmärkt. IMTOO iPod Movie Converter finns också, är snäppet bättre, kan köpas eller få tas på på annat sätt :visslar: LOL, iallafall så använder jag PoppinJ 2.0 Citera
xallie Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Skrivet 23 Januari 2007 IMTOO och super (programmer heter det alltså :P) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.