Girafariglove Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Bara nått jag skrev igår. Har fyra sidor till. här bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Hehe, fattade inte så mycket men bra i alla fall. Jag skulle inte orka skriva så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Historien i korthet: *En tjej hamnar i Hyrule *Vet inte vart hon är *Möter Link *Blir inbjuden till Zeldas slott *Sticker där ifrån nästa dag *Rusar på Dark Link (otur) *Får hjälp av Link att fly *Kommer hem igen med Dark Links mössa (eller vad det är) Jag har dålig fantast ibland, jag vet -_- Jobbar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 POKEMON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Eh nej :blink: Zelda men jag har även en historia om en tränare på deviant. En fråga bara...Hur många här från fuska har läst min berättelse? Om ni har komentarer så kan ni skriva dem här. Nu kan ni också läsa vidare enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Den var väl OK! Fatta inte speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Den var väl OK! Fatta inte speciellt mycket. Tänk på att det är fyra sidor till. Inte bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Hade inte heller orka skriva så mycke..o inte spec på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 okey jag har läst den nu den var la rätt bra men att du orka skriva så mycket xD tror han menar den där ponyn som e typ gul brun uppe i vänstrahörnet med POKEMON :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 okey jag har läst den nu den var la rätt bra men att du orka skriva så mycket xD tror han menar den där ponyn som e typ gul brun uppe i vänstrahörnet med POKEMON :S Hade ideén i huvet och "ponnyn" är animationen av Girafarig till Emerald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.