kungtomas Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Skrivet 18 Januari 2007 har hört att jag måste hämta boots på ring of isle. vart ligger den? help....
Ravenclaw105 Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Först ska du leta efter en gigantisk cyklon som finns på en del ställen i havet, där möter du guden Cyklon som försöker suga in dig i sin cyklon för att skjuta iväg dig. Ta fram pilbågen och skjut honom 3 gånger så lär han dig låten Ballad of Gales. Spela låten och åk till Mother&Child Island så får du eld/is pilarna. Åk sen till de 2 markerade ställena på kartan och använd pilarna så kommer du åt stövlarna och även handskarna. Lycka till!
kungtomas Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Först ska du leta efter en gigantisk cyklon som finns på en del ställen i havet, där möter du guden Cyklon som försöker suga in dig i sin cyklon för att skjuta iväg dig. Ta fram pilbågen och skjut honom 3 gånger så lär han dig låten Ballad of Gales. Spela låten och åk till Mother&Child Island så får du eld/is pilarna. Åk sen till de 2 markerade ställena på kartan och använd pilarna så kommer du åt stövlarna och även handskarna. Lycka till! hur ska jag använda pilarna? är på ön med det blåsande ansiktet. ursäkta en idiot...
Ravenclaw105 Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Oj, missade en sak. Prata med fisken som finns på de 2 öarna så visar han vägen till ön där du kan hämta det du söker. Ursäkta mitt misstag. Men fisken kommer förklara vart du ska. Ena ön är en vulkan söder om Dragon Roost Island. Den andra ön är som en gigantisk isö som ska ligger väster om Forest Haven. Hoppas det hjälpte ^^
kungtomas Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2007 hur pratar man med fisken?
Ravenclaw105 Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Man köper bete av en person som heter Beedle som finns i en båt som åker runt några av öarna. Han säljer bete (ser ut som röda bär) som du slänger ut i vattnet precis bredvid fisken som äter upp maten, ritar dit ön i din karta och ger dig en ledtråd om ön.
Rekommendera inlägg