Raptomex Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jag hittar ingen tråd om detta. Men jag ska skaffa ett gratis acc. Men då undrar jag om det kostar pengar att spela spelet eller om man köper saker snälla svara på detta. Tack"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Det kostar inte pengar så länge man inte blir member alltså special medlem. Man kan köra oändlig tid gratis. Men man får tillgång till oändligt mycket mer som member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Jag hittar ingen tråd om detta. Men jag ska skaffa ett gratis acc. Men då undrar jag om det kostar pengar att spela spelet eller om man köper saker snälla svara på detta. Tack"! Det kostar ingenting att göra en helt vanlig gubbe,och spela med den,men om du skulle betala för att spela med den(klicka på knappen upgrade to members)så kostar det. Oj såg inte att kalphiteQ redan hade svarat, Redigerat 19 Januari 2007 av Raffed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Det kostar inget att bli medlem och spela , Dock om du ska bli member så måste du betala. Har bara prövat Runescape en gång men vet rätt så mycket om det ändå om det gäller registrering. Raffed han före. Redigerat 19 Januari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Ok, jag gör en egen gubbe, men inte till member alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Ja, men om du uppgraderar den till member så blir det att kosta. Eller om du bryter mot deras regler så kan du också få betala.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rillez Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 nej det kostar ej pengar så de e bara o skaffa ett acc o sen bli medlem http://www.runescape.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 nej det kostar ej pengar så de e bara o skaffa ett acc o sen bli medlem http://www.runescape.se Jo, tack men jag har redan fått svar. Tack alla för era svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 ja det kostar pengar om du vill spela hela runescape.. men det är gratis om man vill spela en del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg