Girafariglove Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Har upptäckt en kul grej på SSBM. Man kan byta kläder på figurerna. Ok några visste säkert detta men men. Om man trycker på X el. Y knapparna så kan man välja mellan 5 olika kläder. Men nu till varför jag skriver: Man kan inte spela som "riktiga" Dark Link men man kan byta kläder på vanliga Link så att de blir svarta o voalá nu spelar du som, nästan, Dark Link. Cool bild på Dark Link -->Här<-- Redigerat 19 Januari 2007 av Girafariglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 jag tror att alla ssbm ägare vet detta <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 jag tror att alla ssbm ägare vet detta <_< Tror ja me. Men skrev ändå för de som ännu inte vet.Death match mellan ALLA nintendo figurer. Mario vs. Link, Ganondorf vs. Bowser etc. etc. :lol: Ur kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Tips eller annat du kommer på, kan du skriva i fuskarkivet som "tips". En annan grej som inte lika många vet är att man kan byta kläder på motståndarna också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 jag tror att alla ssbm ägare vet detta <_< Tror jag också :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Hur fick du så du fick Dark link han har inte jag å han e skit cool :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Hur fick du så du fick Dark link han har inte jag å han e skit cool :cool: Tryck två ggr på [Y] så får Link svarta kläder, en ggn på [Y] för att ge Young Link svart kläder. O till resten säger jag bara: Jag vet att de flesta som spelar SSBM vet om detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vetat det aslänge :) Vissa karaktärer blir coola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Visste f*n inet jag ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Man kan göra Mario till Wario :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Eller Peach till Daisy (heter hon väll?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Mhm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg