RaXeZ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jag tycker att det skulle va grymt, så man slipper leta efter ämnet och se om nån svarat. Det skulle va väldigt bra om vi kunde fixa det här på fuska. Typ i hörnet så står det typ dom 5 senaste inläggen man gjort och så ser man om nån har svarat på det. Ungefär som på fragbite för er som vet. Vet inte om det här är möjligt men det skulle va asgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Sök i ett forum och ställ in det på "Jag svarade". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Bra ide :cool: Hoppas det genom förs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 När man går in på sin presentation och på profilvalet så klicka på Visa medlemmens inlägg eller Sök medlemmens ämnen och vips där har du dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Gå in på "min assistent", där finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.