GoldenFlygon Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vem vet var man hittar fly på mystery dungeon red?? :( :cry svara så snabt ni kantack i förväg:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 4?-? (f)?(...)? ?7?? XH?T F4N6 4P?? Skriv in den i wondermail för att få fly. (f) -> Tjejtecknet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 4?-? (f)?(...)? ?7?? XH?T F4N6 4P?? Skriv in den i wondermail för att få fly. (f) -> Tjejtecknet ahaa jag trodde du var full eller nåt när du skrev "4?-? (f)?(...)? ?7??XH?T F4N6 4P??" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Hej tack för tipset men jag har en till fråga: var hittar man TM DIVE? För nu har jag fått 2 nya saker på min karta en som heter far-off sea och en annan som heter screne sea tror jag.... men för att komma dit måste jag ha dive:( och jag hittar nt de nånstans... Så snälla hjälp mig men vet någon när man får möta Latios&Latias? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 1?-? (f )?0? ?7?? SH?T F4N6 CQ?? <-Dive ( f ) -> Tjejtecken Skrivin den i wondermail! När du har klarat Ho-Oh så kmr du möta latios och latias. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg