em3nem Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 snälla kan någon hjälpa mig jag vet inte hur man kommer vidare efter att ha klarat 4 gym och ska komma ifrån mauville city och ska komma till route 118 och vidare förbi där. snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 svårt att fatta varför det finns ett pokemon forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Flyttar till rätt forum. Var noga med att skriva namnet på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Du ska slåss mot din pappa (Norman). Och få Surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
em3nem Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Du ska slåss mot din pappa (Norman). Och få Surf. men var är han? tack! stort j*vla tack från mig till dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Förstår inte såna som lyssnar vad folk säger i spelet. I början när du träffar din pappa första gången säger han att du måste ha 4 nlar för att möta honom och det har du nu så nu går du till petalbrug tror jag så är det där hans gym är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 alla läser inte(jag läser) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Tre frågor: 1.Har du varit i eld gymmet? 2.Har du kört gymmet i Petalburg City(din pappa är gym ledare) 3.Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg