Hawaii Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Skrivet 20 Januari 2007 Hej! Jag har precis köpt wow och ska skriva in vilket sätt jag ska betala på. Spelet jag köpte var ett sådant för 199 kr på eb games, men vad ska jag tryca on för kåd och var hittar jag den? ingen som vet? Citera
neVah Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Skrivet 20 Januari 2007 du måste köpa ett sk. gamecard. Finns i butiken för 200-300:- . Med det kan du spela i 2 månader. Annars kan du betala med kreditkort. btw, du hade fått svar snabbare om du skrivit inlägget i world of warcraft subforumet. Citera
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Gå in Här och tryck in ditt Account Namne + password (när du har gjort ett account) sen clickar du " Add GameCard" eller så clickar du setup Subscription om du vill betala med credit-kort. EDIT: Koden hittar du på baksidan av ditt Gamecard. (du måste skrapa upp en sak) Redigerat 20 Januari 2007 av DraggO Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.