Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Finns det något bra program som spelar in från skärmen? krav: Gratis ingen trial fri från virus, spyware, annons program bra spelar in det som händer på skärmen.. inte det som bara visas när man spelar. sparar som minst WMV eller AVI spelar in minst 5 min åt gången. Redigerat 20 Januari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Här är två! :cool: CamStudio Kommentar: Jättebra inspelningsprogram för skärmen. Dock inte så bra när det gäller att spela in från spel och sånt. Gratis. Game Cam Kommentar: Bäst när det gäller att spela in från spel. Dock visas deras loggotyp i filmen. Gratis. Redigerat 20 Januari 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) kan man få hemsida till camstudio? :cool: lol jag e dum... man laddar ju ner den fråm deras hemsida.... :bah: Redigerat 20 Januari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag hade två länkar där som du kunde ladda ner på! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Har du laddat ned dem Mars????? Funkar dem???? Den varnade för att öppna programet!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Fraps är det absolout bästa... Jag använder alltid fraps för att spela in från skärmen, den ger skitbra bild med rätta färger osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Men fraps är ju bara till för att spela in från spel. (Har testat det!) Fast är det skitsegt på min dator... <_< Redigerat 20 Januari 2007 av Apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Har du laddat ned dem Mars????? Funkar dem???? Den varnade för att öppna programet!!! <_< jag har testat det ja! Det fungerar exakt som det ska och ger inga virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Har du laddat ned dem Mars????? Funkar dem???? Den varnade för att öppna programet!!! <_< Tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 CamStudio- Jätte bra för att spela in från skärmen! @tack Mars Fraps- Bra att spela in från spel Sourcerecorder- Super bra att spela in från valves Source spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) va f*n ?!?!?!?! aja... tack eallafall de var ju greajt allesammans!! ja, special glitch... ifll du vill veta, fråga... jag har upptäck flera glitch, så säg också vilket Redigerat 2 Mars 2007 av pokemaster1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) jag vet ett..:superscreenrecorder elr nått sånt : http://www.free-screen-capture.com/ :cool: Redigerat 4 Mars 2007 av anisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.