MORAD Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 hej jag söker efter gratis server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Menar du till hemsida eller vad? //Zenso :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Menar du till din dator? Eller menar du att någon hostar en gratis server till dig? Om det är till en hemsida för din dator så rekommenderar jag Apache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vad för gratis server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 finns inga bra servrar gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 finns inga bra servrar gratis. jo till Steam spel :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Det finns ingen som delar ut gratis servrar att ha hemma, men det finns gratis webhotell. http://www.free-webhosts.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 QUOTE(Moonwall @ 21/01-2007 18:20:27) finns inga bra servrar gratis. jo till Steam spel :cool: --------------------------------------------------------------------------------------------- heller hur :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Gratis webhotell Inget PHP eller så, men bra för grunderna Gratis domännamn Krävs bara att ngn går in på ditt domännamn minst en gång varannan månad Gratis webhotell med PHP och MySQL och massvis med bra saker men då måste du va aktiv i deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 e93 eller vad det hette har jag haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 freehost Den använder jag mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Gratis webhotell Inget PHP eller så, men bra för grunderna Gratis domännamn Krävs bara att ngn går in på ditt domännamn minst en gång varannan månad Gratis webhotell med PHP och MySQL och massvis med bra saker men då måste du va aktiv i deras forum. Varför vill någon ha ett domännamn som slutar på net.tc?Ta det klassiska .*tk eller fixa en gratis .com eller .net address. Själv har jag en gratis .com address. För att hitta ett webhotel som passar för just dig går du in på http://www.free-webhosts.com/ Redigerat 24 Januari 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.