Prisma Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Hej jag har fastnat i GTA VC. när jag startar spelet och laddar där jag är står det trojan voodoo men det finns inget ställe att åka till där man kan göra uppdrag vet någon vad jag ska göra?
123spill Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Skrivet 22 Januari 2007 Man ska åka runt i Little Haiti eller Little Havanna (vet inte vilken som är vilken men iaf på den delen där det inte är cubaner). Sen ska du sno en voodobil den är röd. Sen står det nog hur man gör. Skriv om du behöver mer hjälp ;)
rg_fuskare Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Skrivet 22 Januari 2007 Hej jag har fastnat i GTA VC. när jag startar spelet och laddar där jag är står det trojan voodoo men det finns inget ställe att åka till där man kan göra uppdrag vet någon vad jag ska göra? GTA grejer frågar du i GTA forumet
Prisma Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) var finns gta forumet? Jag har snott en röd voodoo nu i little haiti men det står inte va man ska göra Redigerat 23 Januari 2007 av Prisma
Rekommendera inlägg