anonym0 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 laddade ner programmet nyss.. ville testa det och detta är vad jag fick :) NEVER ENDING MOHAHAHA! Wiee säger jag bara.. hehe.de va rätt bra.en av de första jag sett med bakrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twist Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) dddd Redigerat 14 September 2008 av Twist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Enjoy : Och: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
introzen Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det här är min första film =) börja med pivot idag :P hoppas den duger! http://img148.imageshack.us/img148/1120/grenadeexplosionue5.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Det här är min första film =) börja med pivot idag :P hoppas den duger! http://img148.imageshack.us/img148/1120/grenadeexplosionue5.gif den var väl bra. gör nån lite längre nästa gång bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 har bara en fråga hur får man filmerna så att dom är synliga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sellish Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Jag e Tetomi som har lagt in filmer tidigare! :D Väldigt länge sen jag gjorde en Pivot film men gjorde en lite snabbt!! har bara en fråga hur får man filmerna så att dom är synliga?? Spara dem som GIF och lägg upp dem ! Redigerat 8 Mars 2009 av Sellish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) - Redigerat 8 Mars 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sellish Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 En liten film jag och en kompis gjorde ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 (redigerat) Här jag har gjort en. Varning för känsliga tittare. Videon innehåller sex och våld. Klicka på bilden för att se videon. Redigerat 12 Mars 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Här jag har gjort en. Varning för känsliga tittare. Videon innehåller sex och våld. Klicka på bilden för att se videon. Haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.