ThaEgg Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Hej! Jag har ett litet problem i ACWW, det råkar vara så att jag inte kan plantera träd.... Först så gräver jag ett hål sen väljer jag att plantera en frukt sen vattnar jag, men nesta dag så har trädet vissnat! VAD GÖR JAG FÖR FEL!?!?!? kan nån hjälpa mig, plz! Redigerat 22 Januari 2007 av NintendoDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 dom behöver inte vattnas dom växer av sej själv kan ta ca 3 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 men dom vissar direct :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 beror på lite var du planterar dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 emm, var ska jag plantera dom då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 emm, var ska jag plantera dom då :P plantera dem i gräset fungerar alltid för mig(har apelsin äpple peach) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 emm, var ska jag plantera dom då :P för mig med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Men f*n, det står ju att man ska kunna vattna dom, vattenkannan verkar inte funka lr nåt :P Jag o min kompis hade tömt hela staden (Min stad) på frukt o gjort värsta fram plantaget, och det var ca 32 eller mer i dont know ;P Mycket iaf xD Ajja, men VARTENDA CPIGA TRÄD dog.... Då fick jag damp, och ja menar, det var rätt nära vatten, och det var på gräs. Jag gick o vattna i åratal, men inget hände... Det är något seriöst fel ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Jag har planterat hur många träd som hälst utan att vattna inte ett ända träd har dött, Vet inte vad ni gör för fel men man måste plantera så att det är ett litet mellanrum mellan träden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 det hjälper inte att vattna träden, typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du har nog haft en enorm otur för att det spelar inte så stor roll vart du planterar dom har planterat dom i både gräs och där det inte är gräs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Om det finns ogräs i stan är risken större Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg