Gäst Xboxplayer Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Xbox har mycket bättre grafik än gc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 xbox helt klart skitgrym grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Grafiken kvittar väl? är inte huvudsaken hur ku spelen är? visst, man vill ju inte ha oj ps2grafik men det spelar väl ingen roll egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 helt klart! det är ju inte bara grafiken som gör att xbox äger alla andra konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 äger och äger...den är lika bra som gamecube men lååååååångt mycket bättre än Ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 den äger gamecube ganska hårt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 dom är precis lika bra till prestandan nästan så den äger inte alls det gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Köp x-box game cube är mer barnigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag tycker att du ska köpa Gamecube för dom har skönast handkontroller o X-Box e stor o klumpig Min farbror har ett X-Box det bästa e ju att man kan ladda ner spel på Xbox och den har en inbygd hård disk så du kan göra som min farbror gjorde tanka ner 50 spel i den det går inte på Gc,men jag tycker att du ska köpa GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Om du har en dvd så ska du självklart köpa GC för att det e ju onödigt o lägga ut pengar på dvd om man har en!Vissa säger att det är sämmre med minneskort men hur ska man annars få med minnet till en kompis som har samma konsol?? PS:gaystation och gay-box suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Köp XBOX! GC är inte alls lika bra!!!!!!!11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrilleboy92 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 JAG TYCKER SOM DE FLESTA ANDRA KÖP Xbox!!!! DÄRFÖR ATT: BÄTTRE GRAFIK,HAR DVD OM MAN KÖPER FJÄRRKONTROLLEN lr CHIPPAR, SKÖNARE HANDKONTROLL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg