Spaghettin Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Köp x-box det är nog bättre än gamecube. Fast jag har gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) JAG TYCKER SOM DE FLESTA ANDRA KÖP Xbox!!!! DÄRFÖR ATT: BÄTTRE GRAFIK,HAR DVD OM MAN KÖPER FJÄRRKONTROLLEN lr CHIPPAR, SKÖNARE HANDKONTROLL. Jag tycker också det fast gc har väl också handkontroller som passar bra på händerna men det är ju bara det att GC-kontrollerna är för småa för somliga!! Redigerat 29 Februari 2004 av Secred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Tsss jag har rätt bigga nävar och gc dosan passar perfekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 X-box dosan är förstora för somliga! frästen så tar du det här i X-box forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Köp xbox den har skönast kontroller och bäst grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 X-box dosan är förstora för somliga! frästen så tar du det här i X-box forumet! Det finns små också som är speciellt anpassade till dina barnhänder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Köp x-box , jag har gamecube fast jag ska sälja det och köpa X-box . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 X-box dosan är förstora för somliga! frästen så tar du det här i X-box forumet! menar du med det?detta är x-box forumet.. jag TROR jag ska köpa x-box d verkar bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 meen duu ska köpa det som DU vill ha och inte det so någon annan har sagt själv tycker jag att du ska köpa gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Du sa ju att han skulle bestämma själv nyss... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Xbox!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag undrar varför inte såna här trådar blir låsta om de är i nåt speciellt konsoll-forum? De här ska vara på allmänt eller nåt så att det blir ganska jämnt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg