Wo3e Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 hejsan... Skulle bhöva 2 fina spel logo for min sida om någon kunde göra åt mig skulle vara väldigt tacksam... 2 st olika logo medn 700 x 200 mått och helst mörk bild du kan göea den hur du vill så länge den blir fin :D Tack för hjälpen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 (redigerat) typ sån här: http://img292.imageshack.us/img292/1010/lol0qy.png Den blev riktigt ful men men... Undrar bara om man får betatalt och vad ska det stå på den? Gör en isf. Redigerat 22 Januari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Tänkte mig gratis kan ge dig fuska vip... den var bra men Tänkte mig gratis kan ge dig fuska vip... den var bra men Tänkte mig gratis kan ge dig fuska vip... den var bra men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Hmm.. Jovisst jag kan nog kanske göra en gratis... One problem... En regel på fuska säger att man måste betala för tjänster. Säg vad som ska ändra gärna önskemål på text, färg och bild också. Det gör det hela så mycket lättare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Skulle vara fnt nogåt som den här -> http://www.fuska.se/forum/uploads/post-14292-1108822297_thumb.jpg Skulle vara välding tacksam för d :D köper 1000 fuska mynt till dig imorn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Hur vill du ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 logo? Banner menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 den här får du gratis men det skulle inte skada med fuskavip /metoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.