Shaddy Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) Kolla in det här: Länk Är de här riktiga köpbara assessoarer (stavning) till Wiimoten och nunchuken eller? Grymma isåfall, även om de är lite onödiga kanske. Redigerat 23 Januari 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Eller så gör man som en kompis gjorde. Han tillverkade nämligen ett svärd i papp till julklapp åt en annan kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Ser kul ut. Men finns det i sverige då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Inte vet jag. Jag sökte på Twilight princess på google och så kom den bilden fram. Tydligen så var den länkad till nån spansk spelsajt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Eftersom att dne bilden är över ett år gammal tror jag inte att den finns ;) Tänk ändå vad klumpig den hade varit, t.ex när man skulle göra snurrattack, man hade ju brytit handen varje gång. Och själva svärdet väger antagligen lite också, så man hade blivit väldigt trött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Ja men det hadde nog get en riktigt nice känsla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Men nåt sånt här skulle passa bättre till typ Red Steel isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hahahahah! F*n va najs! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.