Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Hur byter man server? visste inte vad det var för skillnad på normal, Pvp osv ibörjan när jag gjorde min första så då tog jag normal men jag skulle vilja köra på en PVP istället. och har hört att det är gratis nu?? om du skriver så skriv gärna också på vilken server du kör på om de är i en PVP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Bara vissa servrar kan byta har jag för mig. Men då kan man bara byta till Bronze Dragonflight och Anachronos. Tror det var så är inte riktigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 :( vill köra på en pvp! kör på Emerald Dream just nu.. och vill inte göra ny gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 asså, jag böt server från Aszune till Bronze dragonflight, du kan inte byta från Normal till PvP utan bara från normal till normal och pvp till pvp etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Man kan byta från PvP till normal fast inte från normal till PvP sa min kompis.. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Byta från PvP till normal? - Ja Byta från Normal till PvP? - Nej (Anledning, det är mycket lättare och levla på PvE servrar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Okej :( värsta boring då kan man ej gå runt och döda folk när man är lv 70 bara några... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Asså, så här äre, om du vill göra en gubbe på en pvp server, så big deal, gör det, inge problem. Men om du vill ha kvar din nuvarande Dwarf och byta den till att pvpa med så måste man göra det på internet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 med det kostar väl pengar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Man kan väl byta till vilken server man vill (För utom det DonKeN sa) fast det kostar pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 OKej då ska jag göra ny gubbe.... men det går v'l att ha kvar gubben på en annan server om man betalar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Menar du om man byter server? Då kostar det en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg