lizem Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Jag har en fråga: Ska jag köpa ACWW? Alla här verkar tycka att det är skitkul eftersom att ni skriver om det hela tiden :) Ska jag köpa det eller är det för sent att köpa nu, kommer man efter då? Svara snälla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 kom inte, ladda hem pirat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 ? vad menar du? och jag tänker inte vara illegal och ladda ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Köp det är skitkul. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 VAD är det som är så himla kul? :P Och jag kommer inte efter på nåt sätt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 man tröttnar efter ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Så du tycker inte att jag ska köpa det? Jag har bestämmt mig för att köpa det och jag snacka med min farsa på MSN och han kanske hämtar det idag :D Redigerat 24 Januari 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Det är skitkul. Att vandra runt i sin stad och prata med alla som bor där och betala lånet åt tom nook. Det gör det inte sämre att via wifi får besök eller besöka andras städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Det låter kul och jag får det som sagt kanske idag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Det bästa med hela spelet är att det sker i realtid. Som förut så skulle Ribbot komma och hälsa på kl halv fem. Och alla djur har olika personligheter dom snackar skit om varandra ibland och så gillar dom skvaller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Det låter som sagt kul ^^ Jo det är ju coolt att det sker i realtid, det finns inte så många såna spel. Och dessutom att det är med årstider och sånt läste jag på ett ställe, så det är väl snö nu på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Det låter som sagt kul ^^ Jo det är ju coolt att det sker i realtid, det finns inte så många såna spel. Och dessutom att det är med årstider och sånt läste jag på ett ställe, så det är väl snö nu på spelet? på mitt är de det :cool: köp det askul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg