oddy Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 MM nu är det snö och det ligger så fint på träden. Tycker inte det är så konstigt att djurena fryser när dom bara har t-shirt på sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killlen78 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 köp det. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Jag köpte det igår ;) Det är ju kul, men början kan bli lite långtråkig innan man har kommit igång. Jag har en fråga: Vart kan man betala huset? asså man jobbar ju först pengar till det och betalar han och sedan säger han att man kan betala någon annanstans, vart är det? jag har fiskat och har ca. 20.000 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Jag köpte det igår ;) Det är ju kul, men början kan bli lite långtråkig innan man har kommit igång. Jag har en fråga: Vart kan man betala huset? asså man jobbar ju först pengar till det och betalar han och sedan säger han att man kan betala någon annanstans, vart är det? jag har fiskat och har ca. 20.000 :) gå till town-hall och prata med ankan där och välj "pay mortage" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 tack :) ska försöka det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det är en Pellikan... <_< Så du köpte det :D Hoppas att du inte tröttnar som Data-Typen... ;) Jag spelar det hela tiden. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) nej det är riktigt roligt än så länge iaf :) det är roligt att det finns så många olika fiskar och andra djur att fånga, jag har nog fångat de flesta man kan fånga på vintern redan ^^ EDIT: En sak jag undrar: När är konserterna i källaren i museét? för jag har hört att de alltid är samma tid varje vecka, vet någon när de är? :D Redigerat 27 Januari 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Lördagar. Kl 19:30 så finns k.k slider nere i källaren men du kan inte önska låtar än utan du måste vänta tills kl 8. Från kl 8 och framåt kan du önska en låt och njuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Gå in på www.gamewinners.com för att ta reda på olika sånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Animalxing.com är bättre dom har mer info. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Lördagar. Kl 19:30 så finns k.k slider nere i källaren men du kan inte önska låtar än utan du måste vänta tills kl 8. Från kl 8 och framåt kan du önska en låt och njuta. K.K. slider är i cafét 20:00-24:00 K. K. Slider Song Requests (kan vara lite svårt att läsa) Agent K.K. Aloha K.K. Café K.K. Comrade K.K. DJ K.K. Forest Life Go K.K. Rider! I Love You Imperial K.K. K.K. Aria K.K. Ballad K.K. Blues K.K. Bossa K.K. Calypso K.K. Casbah K.K. Chorale K.K. Condor K.K. Country K.K. Cruisin' K.K. D & B K.K. Dirge K.K. Dixie K.K. Etude K.K. Faire K.K. Folk K.K. Fusion K.K. Gumbo K.K. Jazz K.K. Lament K.K. Love Song K.K. Lullaby K.K. Mambo K.K. Marathon K.K. March K.K. Metal K.K. Parade K.K. Ragtime K.K. Rally K.K. Reggae K.K. Rock K.K. Rockabilly K.K. Safari K.K. Salsa K.K. Samba K.K. Ska K.K. Song K.K. Soul K.K. Steppe K.K. Swing K.K. Tango K.K. Technopop K.K. Waltz K.K. Western King K.K. Lucky K.K. Marine Song 2001 Mountain Song Mr K.K. My Place Neapolitan Only Me Pondering Rockin' K.K. Señor K.K. Soulful K.K. Steep Hill Surfin' K.K. The K. Funk To the Edge Two Days Ago Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg