flewix Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Asså jag fattar inte vad problemet är....jag lirar wow ( world of warcraft ) fast när jag varit inne i ca 5 min så börjar alla saker att "töjas ut" och man kan typ inte se någnting ! Kan någon säga vad problemet är? WoW_2007_01_24_16_49_50_73.bmp <----Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Ditt grafikkort har fått flipp, dock kan jag inte säga vad det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 säker på det? Om jag tar ut och tar in det,skulle det funka tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Provade,funkade ej...vad e problemet och hur löser jag det ;'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 exakt samma sak hände min polare och han löste det genom att köpa nytt gfxkort, prova avinstallera drivisarna och tanka nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) jag hade sånt förut, men jag hade redan fått fel grafikkort så fick ett nytt hehe Mujo skrev precis innan mig (när jag skrev hade det inte kommit in ännu,eftersom det ärtyp samma svar) Redigerat 24 Januari 2007 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Ett nytt grafik kort är ju inte billigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) exakt samma sak hände min polare och han löste det genom att köpa nytt gfxkort, prova avinstallera drivisarna och tanka nya. Vart går jag in för att avinstallera drivrutinerna? Redigerat 24 Januari 2007 av flewix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 tror det handlar om en överhettning av kortet elelr att dina drivrutiner är gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.