Raptomex Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Hej! Nu ska vi dansa bugg i skolan, på gympan. Men jag hatar att dansa, så kan ni ge mig några tips som gör att jag slipper att dansa. Jag har tänkt på om jag ska skolka, eller låtsas bli sjuk, eller vad säger ni? Ps.Det är sista lektionen, om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Säg till dina föräldrar att du hatar att danska extremt mycket och att du inte tänker vara med , det gjorde min bror , mina föräldrar blev arag , eller besvikna , men det funkade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Har försökt, men hon säger men det är väll klart att du måste vara med <_< Redigerat 24 Januari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag låtsades stuka foten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag vet inte om ni måste vara ombytta eller ej när ni dansar men du kan ju alltid "råka" glömma kläderna i sånna fall. Eller iaf komma försent... :P Har tyvär inga bättre tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag säger:face the facts. Ska ni dansa,så gör det bara. Visst,det är skit,men vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag har salsa nästa gympa lektion .. fitta asså...j*vla fans dans..Ursäkta språket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag säger:face the facts. Ska ni dansa,så gör det bara. Visst,det är skit,men vad ska man göra? håller med.. det är lika för alla (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Ok, jag får väll pinas :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Glöm packa idrottskläder med flit :lol: Oj, 123spill hann visst före ;| Redigerat 24 Januari 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Hej! Nu ska vi dansa bugg i skolan, på gympan. Men jag hatar att dansa, så kan ni ge mig några tips som gör att jag slipper att dansa. Jag har tänkt på om jag ska skolka, eller låtsas bli sjuk, eller vad säger ni? Ps.Det är sista lektionen, om det hjälper. Ungefär vid mitten av dagen, säg att du har ont i magen så får du kanske gå hem eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Men mitt förslag var väl inte så dumt? Bättre än att stå och dansa en cp dans :P När vi hade (nån dans, minns ej vilken) så sa jag till min idrottslärare att jag stukat foten men skulle försöka ändå (jag är en mästare på att bluffa) och sen stod jag bland de andra, låtsades försöka lite (jag haltade hela tiden såklart) och sen låtsades jag trampa och få riktigt ont och så gick jag o satte mig på bänken. För att få det verka som om ni faktiskt får riktigt ont ska ni typ mima f*tta eller nåt sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.