Vitdom Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag rekommenderar att inte skada foten på riktigt. Kan göra ont i flera veckor... :o har du en magisk hand du skriver med!? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag rekommenderar att inte skada foten på riktigt. Kan göra ont i flera veckor... Slipper du skolan i 5 veckor för du bröt handleden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Tror att han menade att han slipper gympan i 5veckor... Men ja tur i oturen kan man säga... Mest otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Jag rekommenderar att inte skada foten på riktigt. Kan göra ont i flera veckor... Räddad från vad? Inte få i dig viktig 5veckors viktig kunskap? Och jag undrar verkligen också hur du skriver :blink: Redigerat 8 Februari 2007 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Hur viktig tycker du att dans är på skalan 0-10 DonKeN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 det är ju nyttigt senare att kunna det är ju inte världens roligaste men det är bara att pina sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Hör upp alla som fattar NADA nu.. Jag slipper gympan i 5veckor ;) Tror ni att jag skulle få vara hemma för att jag har brytit hand leden? Vitdom@ Vad menar du med magisk hand ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Dansa kanske inte är skoj, men jag dansar ändå. Sånt är livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Om vi helt plötsligt ska dans på idrotten så bara händer detta: uhsviehnia!!!!!! Och så blir det typ nått annat. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 iförsig har vi inte dans på gympan men ändå :) vår lärare är rätt korkad så 4-6 :ans killar har gympa försig själv och 4-6:ans tjejer har gympa försig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 iförsig har vi inte dans på gympan men ändå :) vår lärare är rätt korkad så 4-6 :ans killar har gympa försig själv och 4-6:ans tjejer har gympa försig själv Okej , varför? Jag hatar dans . :angry: Blääe ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 inte så kul att ha gympa med 4:an alla är typ småväxta dvärgar där förutom en som väger 10 kg mer än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.