Gäst RoxZ Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 tja jag har en Sony-Ericsson T630 och den stöder inte mp3 filer så jag undrar finns det någon gratis länk till ett program så man kan spela mp3 filer på mobilen.jag her en usb sladd... ifall någon är snabb så kan ni få lite fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Om din mobil inte stöder mp3 är det inget att göra åt det. Det går inte att lägga in ett programtillägg som spelar mp3. Sedan är den inte gjord för att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 aja tack för svaret :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Om din mobil inte stöder mp3 är det inget att göra åt det. Det går inte att lägga in ett programtillägg som spelar mp3. Sedan är den inte gjord för att göra det. Men det går väl om man kan lägga in någon slags codec i mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 ja,det var det jag tänkte på men jag fattade inte och behöver lite hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 annars kan man ha ett program som konverterar .mp3 till .amr .amr är den man offtast får om man spelar in ljud på mobilen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag har själv en svartvit mobil, men av erfarenhet så brukar de som kan spela riktiga ljudfiler också kunna spela mp3. Men du kan ju prova att vinna en ny mobil på www.scorehunt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 shaitan lol... reklam=? WASD:men jag behöver en mp3 player i mobilen eftersom att alla håller på med sin bluethoth nu och dom andra har walkman m.m om stödjer mp3 så jag har inte tid att sticka hem till datorn innan jag tankaröver den ... of topix WASD kommer du ihåg vårt gf om hacking vi har fullt med medlemmar nu så nu måste man börja betala jag har ensålänge 2000 fm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Man kan ju lägga in real player på vissa mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 kan nån länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Bara en liten snabb fråga, om din mobil inte stöder mp3, så kanske den inte har så mycket minne. Därför får du inte in så mycket musik. Nu kommer frågan Hur mycket minne har din mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 totalt lediggt så har jag 1299 kb... vet inte ifall det är så mycket? men ifall jag rensar upp allt skit får jag 2 2000 kb alltså 2 meg ifall jag inte tänker fel! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.