Hoppa till innehåll

Mobil...


Gäst RoxZ

Rekommendera inlägg

tja jag har en Sony-Ericsson T630 och den stöder inte mp3 filer så jag undrar finns det någon gratis länk till ett program så man kan spela mp3 filer på mobilen.jag her en usb sladd...

 

 

 

ifall någon är snabb så kan ni få lite fm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hulk746

Om din mobil inte stöder mp3 är det inget att göra åt det. Det går inte att lägga in ett programtillägg som spelar mp3. Sedan är den inte gjord för att göra det.

 

Men det går väl om man kan lägga in någon slags codec i mobilen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shaitan lol... reklam=?

 

 

WASD:men jag behöver en mp3 player i mobilen eftersom att alla håller på med sin bluethoth nu och dom andra har walkman m.m om stödjer mp3 så jag har inte tid att sticka hem till datorn innan jag tankaröver den ...

 

 

of topix WASD kommer du ihåg vårt gf om hacking vi har fullt med medlemmar nu så nu måste man börja betala jag har ensålänge 2000 fm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

totalt lediggt så har jag 1299 kb... vet inte ifall det är så mycket? men ifall jag rensar upp allt skit får jag 2 2000 kb alltså 2 meg ifall jag inte tänker fel!

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...